10 Νοεμβρίου 2008



10 Σχετικά λίγο με τα βραβεία

Νομίζω μερικοί έχουν παρεξηγήσει τον λόγο που φτιάχτηκε το βραβειάκι, και είναι ο εξής. Σε ένα συνοθύλευμα με πάνω απο 37.000 Ελληνικά Blogs, είναι πρακτικά αδύνατο να τα γνωρίζει όλα κάποιος. Θα πρέπει να μην κοιμάται, να μην τρώει και να μην δουλεύει για να προλάβει να τα διαβάσει όλα με τη μία. Σίγουρα όμως δεν είναι όλα άξια της προσοχής μας, ή δεν είναι όλα του "γούστου" μας. Δεν ασχολούνται όλοι με την πολιτική, ούτε όλοι με το ποδόσφαιρο, την ποίηση ή τις εικαστικές τέχνες. Καθ' ένας μας έχει τα δικά του γούστα, και εκεί πάνω κάνει την αναζήτησή του. Άλλος ψάχνει για να μάθει κάτι πάνω στους υπολογιστές για παράδειγμα, άλλος ψάχνει γκόμενα και πάει λέγοντας. Εμείς διαλέγουμε εκείνα που έχουν κάτι να πούν, που έχουν κάτι να δώσουν, είτε με τά απο δική σας αίτηση, είτε γιατί τα ανακαλύψαμε μόνοι μας και τα προτείνουμε, έχοντας αναρτήσει το βραβείο και το όνομα του Blog τους στον ειδικό χώρο. Μερικές φορές, να είστε σίγουροι, ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν πως τους έχουμε βραβεύσει, άλλοι πάλι διστάζουν να βάλουν το βραβείο μας στο Blog τους, απο ταπεινοφροσύνη ή "μην τους κράξουν" οι φίλοι τους. Ας κάνουν αυτό που οι ίδιοι θεωρούν σωστό, δεν διαφωνούμε. Την ερώτηση που προσδιορίζει αν το περιεχόμενο είναι για όλες τις ηλικίες η μόνο για ενήλικους, δεν την βάλαμε για πλάκα, ούτε να μεγαλώσει η φόρμα της αίτησης και να σας βάλουμε να γράφετε περισσότερα για να σας κουράσουμε. Έχει τον σκοπό της. Βλέπω όμως πως μερικοί δεν τις δίνουν την σημασία που πρέπει. Blogs με σβάστικες και Banners για "ξύλο" και "μολότοφ" δεν μας είναι δυνατόν να δεχτούμε σαν υποψήφια για βράβευση. Δεν επιβραβεύονται ακραία μηνύματα και συναισθήματα, λυπόμαστε γι αυτό. Όσο όμορφο κι αν είναι το Blog, όση δουλειά και κόπο κι αν έχει κάνει κάποιος, για μας είναι δύσκολο να πούμε το "ΝΑΙ". Αν στην συνέχεια υπάρξουν οι σχετικές αλλαγές και αφαιρεθούν κάποια αρνητικά στοιχεία, τότε με μεγάλη μας χαρά θα στείλουμε το βραβείο. Θα μου πεί τώρα εύλογα κάποιος, "σιγά που θα αλλάξω τις ιδέες μου, τα πιστεύω μου ή την δομή του Blog μου για χάρη του βραβείου σας", και θα έχει δίκιο. Απαντάμε απλά, κανένας δεν είναι αναγκασμένος να κάνει το παραμικρό που ο ίδιος δεν επιθυμεί. Το βραβείο το φτιάξαμε για να διαφημίσουμε εσάς, όχι εμάς, γι αυτό και δεν έχουμε σαν απαίτηση να μας διαφημίζετε "πίσω" και σείς, ή οτιδήποτε άλλο όπως και θα διαβάσατε. Το κάναμε για να ξεχωρίσουν σιγά σιγά κάποια αξιόλογα Blogs, τα οποία λίγοι τα γνωρίζουν ως τώρα, και τα οποία θα βρεί κάποιος μόνο κατά τύχη απο σχόλια άλλων ή απο σερφάρισμα τυχαίο. Το κάναμε γιατί θεωρούμε δίκαιο να ανταμείβεται κάποιος για τον κόπο του και τον χρόνο του, τουλάχιστον ηθικά. Το φτιάξαμε γιατί κουραστήκαμε να βλέπουμε κάποια ιστολόγια κάποιων, με χιλιάδες δορυφόρους δίπλα τους να τους γλύφουν επειδή είναι "δημοφιλή" μα στην ουσία ούτε να εκφράζονται ξέρουν, ούτε τίποτε το ζωτικό προσφέρουν, που επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια παριστάνοντας τους δημοσιογράφους. Έστω, ας είχαν λίγο χιούμορ τουλάχιστον.. Τα βάζουμε λοιπόν όλα αυτά τα μικρά και άγνωστα Blogs σε έναν τόπο, να μπορεί εύκολα κάποιος να τα βρεί και να τα αξιολογήσει, καθώς και να τα παρακολουθεί μετά ανάλογα με την αξία και σημασία που θα τους δώσει. Διαβάστε ένα απόσπασμα απο το μύνημα μιας φίλης, της Βίκυ: "Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι που ο κόσμος αγκαλιάζει αυτό που έχω να δώσω μέσα από τις σελίδες του μπλογκ μου. ............................................................................... Δεν κάνω όμως τίποτε περισσότερο από το να είμαι ο εαυτός μου. Να είμαι άνθρωπος με ανησυχίες και προβληματισμούς. Να "ψάχνομαι" και να ερευνώ την αλήθεια, την αλήθεια μου... Αυτές τις αλήθειες μοιράζομαι στο μπλογκ μου, αυτές τις ανησυχίες..." Αυτή κι αν δεν είναι απάντηση..νομίζω τα λέει όλα. Πώς να μην πείς ένα ΜΠΡΑΒΟ σε τέτοια ταπεινοφροσύνη και σε τέτοιο ήθος; Εμείς σας διαφημίζουμε δωρεάν, το τι θα κάνετε εσείς μετά, για να κρατήσετε τους επισκέπτες σας και να τους προτρέπετε να σας επισκέπτονται και στο μέλλον, είναι δική σας ευθύνη και δική σας υποχρέωση, απέναντί τους. Διαβάστε τον πίνακα με τους όρους που θα κρίνεται ένα Blog. Δεν ζητάμε δύσκολα και τρελά, απλά πράγματα είναι, μα που για μας έχουν σημασία. Αυτά τα ολίγα. Συγχαρητήρια σε όσα Blogs έχουν ήδη λάβει το βραβείο, και σε όσα θα το λάβουν στη συνέχεια. Θα χαρούμε να μπούν στην λίστα ακόμη κι εκείνα που δεν τα κατάφεραν την πρώτη φορά, κι ας θυμούνται πως, "μερικές φορές, μια μικρή αλλαγή φτάνει, και πολλές φορές, μια μικρή λεπτομέρεια, κάνει τη διαφορά." με την φιλία και την βαθειά εκτίμησή μου σε όλους σας, για το abebablog.com Νίκος Ρ. Κ. (ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Gothangel [jLuna] είπε... Best Blogger Tips

Εχεις δικιο.

Ειναι και μια ευκαιρια, πανω απο ολα, να γνωρισουμε νεα blogs, ανθρωπους και την φιλοσοφια τους, τη μουσικη τους, κι ισως γιατι οχι, εναν νεο φιλο εστω και διαδυκτιακο!

Κυριως ειναι βραβεια "Φιλιας" για μενα, και χαιρομαι που σου αρεσε το μπλοκακι μου, ειναι σημαντικο!

Α, επισης, στην Ιστοσελιδα σου, υπαρχει ενα σπασμενο λινκακι... Δε ξερω αν το ξερεις!

Τεσπα!

Να'σαι καλα και παντα να γραφεις οπως εσενα σου αρεσει και μη σε νοιαζει τιποτα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σε όλα όσα είπες συμφωνώ, στο μόνο που θα κρατήσω επιφυλακτική στάση, είναι η φράση: "κι ισως γιατι οχι, εναν νεο φιλο εστω και διαδυκτιακο!"
Εδώ έχω κάποιες αμφιβολίες. Φοβάμαι φιλίες τέτοιου είδους, κάποιες, τις πλήρωσα πανάκριβα ως τώρα..


Gothangel [jLuna] είπε... Best Blogger Tips

Kαλα, δε λεμε να ανοιχτεις ΤΟΣΟ!

Φιλια σε επιπεδο διαλογου και ευγενειας, παντα!

Για τα υπολοιπα, χρειαζεσαι επαφη απο κοντα, πιστευω!


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Χμ... Νίκο μου, εγώ μόλις σήμερα είδα τα μπλογκ που έβαλες στη λίστα βραβείων, κι αυτό τυχαία, γιατί κάποιος με βρήκε μέσα από εκείνη τη σελίδα...

Η αλήθεια εξεπλάγην...

Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό πως το εικονίδιο θέλεις να περαστεί στο αντίστοιχο μπλογκ που αναφέρεις στη λίστα σου... ως βραβευμένο. Τώρα μόλις το διάβασα παραπάνω.

Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι που ο κόσμος αγγαλιάζει αυτό που έχω να δώσω μέσα από τις σελίδες του μπλογκ μου. Χαίρομαι διπλά που θεωρείς πως μου αξίζει βραβείο...

Δεν κάνω όμως τίποτε περισσότερο από το να είμαι ο εαυτός μου. Να είμαι άνθρωπος με ανησυχίες και προβληματισμούς. Να "ψάχνομαι" και να ερευνώ την αλήθεια, την αλήθεια μου...

Αυτές τις αλήθειες μοιράζομαι στο μπλογκ μου, αυτές τις ανησυχίες...

κάποιες στιγμές και με χιούμορ...

Να'σαι καλά και σε ευχαριστώ από καρδιάς

Βίκυ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Gothangel, δεν έχω τίποτε εναντίων της φιλίας, σε οποιοδήποτε χώρο κι αν δημιουργηθεί. Απλά στο διαδίκτυο, βλέπω "εύκολες, γρήγορες, βιαστικές και επιπόλαιες" φιλίες, που εξανεμίζονται με την πρώτη δυσκολία, και αυτό είναι που με κάνει επιφυλακτικό.
Η έννοια "φιλία" για μένα προσωπικά, έχει να κάνει παραπάνω κι απο συγγένεια, κι αυτό δεν το λέω "ποιητικά", το εννοώ απόλυτα.
Οπότε, αν χάσω κάποιο φίλο, αν "χαλάσει" κάποια φιλία, για μένα είναι "πένθος"..
Να είσαι καλά όπου κι αν βρίσκεσαι :-)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βίκυ μου, καλή σου μέρα.
Χαίρομαι που κάποιος "σε βρήκε" μέσα απο την σελίδα των βραβευμένων Bloggers.
Δεν έβαλα το "μαχαίρι στο λαιμό" σε κανέναν για να αναρτήσει το Award ή να μου κάνει Link, όχι πως δεν το επιθυμώ, μα το άφησα στην διάθεση του καθ' ενός. Ευχαριστώ όλους εκείνους που το έκαναν, μα και όλους που δεν το έκαναν, μας αρκεί που υπάρχουν.
Διαβάζοντας το σχόλιό σου μόλις, βλέπω πως η επιλογή του Blog σου ήταν σωστή πέρα για πέρα, διότι η κάτοχός του, αξίζει και σαν συγγραφέας και σαν χαρακτήρας.
Ένα απόσπασμα δε του σχολίου σου, το έβαλα μέσα στο αναρτημένο κείμενό μου, αυτό που σχολίασες, επειδή μου άρεσε αφάνταστα..
Φιλιά Βίκυ, και μη σταματάς να δημιουργείς..


Gothangel [jLuna] είπε... Best Blogger Tips

Πωπω φίλε Νικο,
το ξερω αυτο το "πενθος" που λες...

Χαιρομαι που βλεπω αλλον εναν ανθρωπο με τετοιες αξιες.

Συνηθως κοιτανε ολοι τον εαυτουλη τους και τιποτε αλλο!

*Τσεκαρα και το αλλο σου μπλοκ, γαμω τα επαγγελματα κανεις μεταξυ μας :P


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ναί έ; χαίρομαι που σου αρέσει. Σκοπεύω να έρθω Ελλάδα κάποια στιγμή να ανοίξω δικό μου γραφείο. Θα περνάς για καφεδάκι; :-)


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Δε μου λες φίλες μου AATON, εγώ τώρα δηλαδή που θα ήθελα να προτείνω το συγκεκριμένο μπλογκ σου για βραβείο πως θα το κάνω?

...δεν το είδα μέσα στα awards και στενοχωρήθηκα...

φαντάζομαι πως μόνος σου ίσως να μην το έβαζες, αλλά εγώ το προτείνω.

Α, το έβαλα το βραβείο μου στη σελίδα. (κι ας με πουν και ψωνιο....χαχαχα) και θα ήλελα να πω ένα ευχαριστώ και από εδώ, για όποιον, όποιους με πρότειναν, αλλά και για όσους απλά ταξιδεύουν μαζί μου στην αναζήτηση της αλήθειας.

Να' στε πάντα καλά
Βίκυ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βίκυ, σε ευχαριστώ που προτείνεις το δικό μου μπλόγκ για βραβείο, μα, μιάς και είναι το μπλόγκ που "μοιράζει" τα βραβεία, μου είναι δύσκολο να το δεχτώ, εκτός αν το προτείνουν τουλάχιστον 3 άλλοι Bloggers.
Εσύ είσαι η πρώτη που το σκέφτηκε, απομένουν άλλοι 2.. ;-)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next