22 Οκτωβρίου 2008



5 Το Blog μου είναι το καλύτερο..

"Εμένα Νίκο, το Blog μου είναι απο τα καλύτερα του WordPress αν όχι και απο τα περισσότερα του Google, βλέπεις, καθημερινά έχω πάνω απο 30 σχόλια.." (Χαρούλα Μ. μια συνάδελφος Blogger χτές στο MSN) Αγαπητή Χαρούλα, Νομίζω πως πήραν τα μυαλά σου αέρα πουλάκι μου, μα δεν με ξαφνιάζει το γεγονός, διότι δεν είσαι η μόνη. Θα ανησυχούσα αν ήσουν, μα, έχει πολλούς. Αν νομίζεις πως έστησα αυτό το Blog για να με χειροκροτούν και να μου λένε κολακείες, γελάστηκες Χαρά μου. Το άνοιξα πιότερο για μένα. Το άνοιξα γιατί εδώ μέσα, ξεχνιέμαι γράφοντας, και γράφοντας θυμάμαι, ξεχασμένα γεγονότα, ξεχασμένες εικόνες και θύμησες. Το να σου πει κάποιος πως του άρεσε το γραπτό σου, δεν είναι καθόλου κακό, μα δεν τα βάφεις μαύρα κι αν δεν σε σχολιάσει κανένας. Με κάνει να χαίρομαι το ότι με διαβάζουν κάποιοι, πίστεψέ με, μου είναι αρκετό. Το βλέπω στο κοντέρ της σελίδας, το βλέπω στο C-Box με τα μυνήματα στην αριστερή μεριά του Blog, όταν μου λένε καλημέρα, κι ένα απλό γειά σου. Επειδή δεν μου αρέσει το φίμωμα, γι αυτό και άφησα τα σχόλια ανοιχτά να μπορεί ο καθένας να σχολιάζει ελεύθερα, ακόμη και ανώνυμα. Προσωπικά, αν έκανα αυτό που με εκφράζει, έπρεπε να μην υπάρχει δυνατότητα σχολίων. Μα αυτά τα σχόλια είναι και η διαφορά ενός Blog απο μία απλή ιστοσελίδα. Η δυνατότητα διαλόγου σε κάθε ανάρτηση. Να γιατί τα επιτρέπω. Το καλύτερο επίσης Blog όπως το εννοείς εσύ, εμένα δεν μου λέει τίποτε. Ο καθένας βλέπει το δικό του σαν όμορφο, είναι κατάθεση της δικής του ψυχής, δεν έχεις λοιπόν το δικαίωμα να συγκρίνεις καλή μου Χαρά. Είναι επίσης γνωστό, πως η αγαμία χτύπησε κόκκινο ειδικότερα στην Ελλάδα. Αμέτρητοι είναι αυτοί που παριστάνουν το γαμπρό ή την νύφη στα Chat και παντού, τελευταία και στα Blog. Συμφωνείς ή διαφωνείς; Μόλις δουν γυναίκα, πέφτουν σαν κοράκια να της τραβήξουν την προσοχή, με κολακείες, ποιητικά λόγια, στίχους απο ποιήματα ή τραγούδια του Χατζηγιάννη...έλα τώρα! Άκου, εμένα τις προάλλες με σύγχυσε ο φίλος Θωμάς, που εκτός που διαφωνούσε μαζί μου, μου την είπε κι όλας, μα σε πληροφορώ πως μου άρεσε το όλο σκηνικό. Ήθελα και λίγο καυγά, πως να το κάνουμε. Να 'ναι καλά το παλληκάρι και ελπίζω να τον βλέπω συχνότερα γιατί τον πάω σαν άτομο. Τουλάχιστον, είχε και γνώμη, και τα @@ να την πεί φωναχτά δίχως ενδοιασμούς. Επίσης στο Blog σου Χαρά μου, δέκα σε σχολιάζουν, και εσύ καπάκι απαντάς στον καθένα τους, έναν έναν ξεχωριστά, οπότε τα δέκα σχόλια, αμέσως γίνονται είκοσι..απλά μαθηματικά, έτσι δεν είναι; Χαίρομαι πάντως Χαρούλα επειδή χαίρεσαι, μακάρι όλος ο κόσμος να ήταν χαρούμενος. Χαίρομαι για την επιτυχία σου, και εύχομαι στο Blog σου, ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, αμέτρητα σχόλια και ακόμα πιο πολλές επισκέψεις στο μέλον. φιλικά πάντοτε, Νικόλας, (Άατον)




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

VaD είπε... Best Blogger Tips

Αν και καινούριος στα μπλογκια,ούτε τετράμηνο δεν έκλεισα,εγκρίνω και επαυξάνω σε όσα γράφεις,δε νομίζω ότι χρειάζεται να προσθέσω τίποτα.
Καλημέρα....(όταν ξυπνήσεις;τι διαφορά ώρας έχουμε;)


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

πες τα Νικόλα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου VaD, να 'σαι καλά αδερφέ. Διαφορά ώρας; με Ελλάδα έχω 7 ώρες..οπότε υπολόγισε και πές μου.
Να περνάς καλά σου εύχομαι

Φίλε μου παλαλέ, σε ευχαριστώ που με θυμάσαι και με επισκέπτεσαι πάντα (να μου πείς και το όνομά σου κάποια μέρα (να μη σε αποκαλώ παλαλό συνεχώς).
Τις περισσότερες φορές φίλοι μου, δεν είναι η ποσότητα που κάνει τη διαφορά, μα η ποιότητα, κι εγώ μπορώ να υπερηφανεύομαι, πως οι επισκέπτες του δικού μου Blog, είναι λίγοι ίσως, μα διαλεχτοί, κι αν μπορεί ας με αντικρούσει κάποιος πάνω σ'΄αυτό.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA EGO BLEPO KAPOIA BLOG ME POLA SXOLIA KAI TRELENOME -KALA LEO POS TA PROLABENOUNE OLA DEN EXOUNE ALLH DOULIA NA KANOUNE -AN 8A DEIS SE MENA TO MONO POU 8ELO EINAI MIA KALHMERA -MIA KALHMERA RE ADELFE MOU FTENEI


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next