31 Οκτωβρίου 2008



1 Έλεος συνάδελφοι, τα μάτια μας..

Δεν μπορώ να καταλάβω, τι έχει πιάσει τον τελευταίο καιρό ένα πλήθος Blogger συναδέλφων, ειδικότερα του γυναικείου φύλου, και πάνε κι αλλάζουν το Template του Blog τους με κάτι δωρεάν που κυκλοφορούν σε διάφορες σελίδες, κάνοντάς το παντελώς αηδία. Τα χρώματα απαράδεκτα, και το κόντραστ σε επικίνδυνες ρυθμίσεις για τα μάτια του αναγνώστη. Θα μου πείτε τώρα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.. ο καθ' ένας κάνει αυτό που του αρέσει. Ναί, σίγουρα είναι έτσι, δεν αντιλέγω σ' αυτό, μα δείτε το κι απο την δική μου οπτική γωνία, και πείτε μου αν έχω κι εγώ τόσο άδικο. Όταν ανοίγεις ένα Blog ή ένα οποιοδήποτε Site, σίγουρα το κάνεις γιατί θέλεις κάτι να πείς στον κόσμο, κάτι να δείξεις, ιδιαίτερα σε Blogs που θεωρούνται ενημερωτικά, η κάπως έτσι. Τότε, προσπαθείς να το φτιάξεις και να το διαμορφώσεις και κάπως ανάλογα, με το τι θα ήθελε να δεί ο επισκέπτης, προσπαθείς να το φτιάξεις βλέποντας μέσα απο τα δικά του μάτια, όπως εκείνου θα του άρεσε. Προσπαθείς επίσης, να το κάνεις όσο το δυνατό "ευκολοδιάβαστο", να μην κουράζει. Δείτε την εικόνα που πήρα απο ένα Blog που επισκεύθηκα, για να καταλάβετε τι εννοώ. Δείτε τώρα και ένα απόσπασμα απο κάποια σχόλια, στο ίδιο Blog αριστερά, και βγάλτε άκρη. Έχω τόσο άδικο; Τόσο πια ασχετοσύνη; τόση έλλειψη απο αίσθηση γούστου και αισθητικής; τόσο αδιαφορία για το Design; δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Γιατί να ξανάρθω βρε παιδιά στο ιστολόγιό σας, εφ' όσον δεν με υπολογίζετε κάν; Έμεινα τρία λεπτά, και πόνεσαν τα μάτια μου. Το μόνο καλό που κάνατε, είναι πως με συγχίσατε τόσο, ώστε σας έκανα θέμα. Και μην ακούσω το τετριμμένο "αν δεν σου αρέσει, μην μας διαβάζεις"..γιατί, δεν μου άρεσε, όχι!, και δεν θα σας ξαναδιαβάσω γιατί εγώ δεν θέλω, και να είστε σίγουροι γι αυτό.




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

όλοι ότα αρχίσαμε τα μπλογκ είχαμε μαυρα
μεσάνυχτα κάτι σαν να ζωγραφίζαμε λες και θέλαμε να μας βλέπουμε μόνο εμείς..
μετα την κριτική σου Νίκο βλέπω αρκετή βελτίωση στα μπλογκ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next