07 Οκτωβρίου 2008



0 Οι γυναικοπροστάτες

Στην κοινωνία που ζούμε, υπάρχουν εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες τύποι χαρακτήρων. Κάποιοι θεωρούνται άξιοι μίμησης και πρότυπα, και κάποιοι θεωρούνται "συνηθισμένοι". Υπάρχουν όμως και κάποιοι κάτω χαμηλά στη βάση, που θεωρούνται "εμετικοί" και παραδείγματα αποφυγής. Ένα απο αυτά τα είδη, είναι οι "γυναικοπροστάτες". Ο γυναικοπροστάτης, το λέει και η λέξη, νοιώθει έντονη την ανάγκη να είναι προστάτης γυναικών. Ο τυπάκος όμως, έχασε τα αυγά και τα καλάθια, διότι κάθε άντρας νοιώθει πως πρέπει να προστατεύσει μια γυναίκα όταν χρειαστεί, δεν είναι στοιχείο μοναδικότητας κανενός. Συνήθως -αν όχι πάντα- είναι άτομα με τρομερά σεξουαλικά κόμπλεξ, και που δεν θα τους δείς ποτέ με μόνιμη σύντροφο δίπλα τους. Πάντα κάθονται με "φίλους" που έχουν γκόμενα ή γυναίκα μαζί τους, και όσο μπορούν, προσπαθούν να κάτσουν δίπλα της παραμερίζοντας τον "φίλο" και "ξεμοναχιάζοντας" σε κάθε ευκαιρία την γυναίκα του φίλου.. Οι πιο συνηθισμένες τους φράσεις είναι: "Αυτόν πρόσεχέ τον", "Αυτός δεν αξίζει", "Απορώ πως τον ανέχεσαι", "ΕΓΩ......ακολουθούμενο με παινέματα για τη μούρη τους", "Θα σου πω ποιούς να εμπιστεύεσαι" (...δηλαδή αυτόν μονάχα τον χαφτομούνη), "Όλοι τους είναι ψεύτες.." (όλοι οι άλλοι εννοείται) και χιλιάδες πανομοιότυπες εκφράσεις, που φέρνουν εμετό. Θυμάμαι κάποιον εδώ στο Τορόντο, ο οποίος είναι ο βασιλιάς των χαφτομούνηδων εδώ πέρα, και που είχε καψουρευτεί μια συνάδερφο τραγουδήστρια. Δεν προλάβαινε η κοπέλα να πάει στο δωμάτιό της μετά τη δουλειά και να ξεκουραστεί..ντρίνννν!! το τηλέφωνο. Ποιός; ο γυναικοπροστάτης! "Μωρό μου, σχόλασες;" "Ναί, και θέλω να ξεκουραστώ αν γίνεται.." "Είδες; αυτά παθαίνεις όταν δεν με ακούς, κουράζεσαι" "Δηλαδή;" "Εάν ήσουν με μένα, δεν θα χρειαζόταν να δουλεύεις στη νύχτα, θα σε συντηρούσα εγώ, και θα ήσουν σαν βασίλισσα.." "Ναι, αλά ξέχασες κάτι.." "Τι μωρό μου;" "Ότι έχεις την ηλικία του πατέρα μου, και θα με σκοτώσει αν σε πάω Ελλάδα και σε δεί μαζί μου.." "Πω ρε γαμώτο, τι παλιά μυαλά έχετε τέλος πάντων στα μέρη σας.." "Εμάς τα μυαλά μας μια χαρά είναι, δεν είμαστε απο Πελοπόννησο όλοι, να παντρεύουμε τα κορίτσια μας σε παιδική ηλικία και με γέρους, τα σεβόμαστε πιο πολύ βλέπεις" "Εμένα είπες γέρο;" "Φυσικά, όταν εγώ είμαι 24 χρονών κι εσύ πάς εξήντα; " Εννοείται πως, μετά απ' αυτό, ούτε στο τραπέζι του δεν την άφηνε να πλησιάσει..ο προστάτης. Προχτές πάλι, μετά την ανάρτηση ενός κειμένου "Κακοποίηση γυναικών", μου πετάχτηκε ένα φάντασμα ονόματι "ο/η ανώνυμος" και άρχισε να με βρίζει. Ε, λοιπόν, άλλη μια απο τα ίδια, ακόμα ένας γυναικοπροστάτης που δεν μπορεί να σταυρώσει γυναίκα, και προσπαθεί να τις κάνει να τον προσέξουν παριστάνοντας τον ήρωα και τον υποστηρικτή τους. Παλιά η συνταγή μπούλη, δεν τσιμπάνε οι γυναίκες πλέον με τέτοια χλιαρά ανέκδοτα.




Print this post



Related Posts :



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next