19 Οκτωβρίου 2008



0 Να αγιάσω;

Όχι, ποτέ δεν ήμουν άγιος, με ξέρω καλά, μα ούτε και θα μπορούσα να γίνω ποτέ μου. Βλέπεις, είμαι..πόντιος, και συνεπώς έχω μεγάλο κεφάλι, ποντιακό. Θα μου πείς, είναι κακό αυτό; Όχι φυσικά!! Τόσο μυαλό, πώς αλλιώς θα χώραγε μέσα σε ένα κεφάλι; Χρειάζονται να υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές ως πρός τις διαστάσεις που θα πρέπει να έχει. Απλά, να..πως να το πω, καλό το να έχεις ποντιακό κεφάλι, μα σου στερεί την δυνατότητα να αγιάσεις. Διότι, πώς να το κάμωμαν, τα φωτοστέφανα κατασκευάζονται εκ του εργοστασίου (στον Παράδεισο ..Αμαρουσίου) σε στάνταρ διαστάσεις. Περιφέρεια κεφαλιού νομίζω 37 τσαντιμέτρια..Ναι ρε μάστορα, αλά στους πόντιους, τα 37 αποτέτοια, τα έχει ήδη ένα βρέφος στα δυόμιση του χρόνια. Άμα φτάσει εις βαθεία γηρατειά, φτάνει την διάμετρον των πεντήκοντα και επτά πτού-φτού σκόρδα, οπότε φαντάζεστε πως το να τα φορέσετε κολάρο στην κεφαλήν θα είναι εκτός απο οδυνηρόν, συνάμα και μάταιον. Μπορείτε όμως να αγιάσετε εσείς για μένα..άντε να σας δώ!




Print this post



Related Posts :



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next