02 Σεπτεμβρίου 2008



6 Το Τσαϊνίζ και οι γιούφτοι!

_Ρε το γύφτο, ξεκωλώθηκε στο να κάνει παζάρια _Ποιός ρε; _Ο Ρούλης, και παριστάνει τον πλούσιο _Δεν τον παριστάνει, είναι! _Να τα βράσω ρε Νίκο τα λεφτά του, πήγε να αγοράσει τηλεόραση πέντε χιλιάδων, και έκανε παζάρια να κόψει κανένα πεντακοσάρικο.. _Γιατί να μην κάνει ρε σύ; άμα μπορεί να κατεβάσει κάπως την τιμή, χαζός είναι να μην προσπαθήσει; που το μεμπτό, δεν καταλαβαίνω. _Δεν ξέρω, εγώ άμα είχα τα λεφτά του, δεν θα με ένοιαζε τίποτε. _Μα κι εσύ δεν ανήκεις στη συνομοταξία των φτωχών, καλά κρατιέσαι. _Τον Ρούλη δεν τον φτάνω. _Τι πουλάει ρε σύ αυτός εκεί; _Ο κινέζος; _Ναι.. _Ξέρω γώ; τίποτε φτηνομαλακίες, όπως πουλάνε όλοι τους. _Κάτσε να έρθει κατά δώ να δούμε, μερικές φορές έχουν και ενδιαφέροντα πραγματάκια, και τα πουλάνε φτηνά. _Άσε ρε συ, γέμισε η Ελλάδα με δαύτους, καταστρέψανε τα μαγαζιά. _Γιατί τα καταστρέψανε; _Γιατί ανοίγουν παντού μαγαζιά, και πουλάνε πάμφθηνα, και ο κόσμος πλέον δεν πάει στα Ελληνικά μαγαζιά, ψωνίζει απο αυτούς. Η φτήνια τρώει το χρήμα. _Και γιατί δεν λές ευχαριστώ το Βούδα, που ήρθαν οι Κινέζοι επιτέλους και είδαμε άσπρη μέρα; Γιατί η όλη αχαριστία; την έβρισκες τόσα χρόνια που οι μαγαζάτορες σου πιάνανε τον κώλο με κάτι αστρονομικές τιμές, κι άμα έλεγες τίποτε σε διαολοστέλνανε κι απο πάνω; Τώρα τους μπήκε το αυγό στον κώλο με τις φτηνές τιμές των Κινέζων και τρελαίνονται. Ας κατεβάσουν κι εκείνοι τις δικές τους να έχουν πελατεία. _Στάσου ρε Νικόλα, η ποιότητα των προϊόντων τους είναι το ίδιο καλή με την ποιότητα των δικών μας; μην τρελαθούμε τώρα. _Σε κάποια είδη όχι, σε κάποια ίδια και καλύτερη, εμένα το ίδιο μου κάνει. Γιατί να αγοράσω το ίδιο παπούτσι ή ρούχο ρε φίλε στην τετραπλάσια τιμή; Για να πληρώνω εγώ την βιτρίνα του Έλληνα; απο Κινέζικο θα το πάρω, να 'σαι σίγουρος. _Να 'τος ρε ο δικός σου, ήρθε, για να δούμε τι πουλάει.. _Τα κυάλια αυτά πόσο τα έχεις; _Τλιάντα Εβλό.. _Θα μου κάνεις καλύτερη τιμή; μπορείς; _Πάλτα εικοσιπέντε εβλό, πολύ καλά κυάλια, πάλτα, είκοσιπέντε.. _Πάρε, ορίστε.. _Τι εικοσιπέντε ρε; χαζός είσαι; _Γιατί ρε Πάνο; καλή τιμή είναι, με εικοσιπέντε ευρώ τι περίμενες να αγοράσω, το Humble; _Κάτσε ρε, περίμενε...δέκα ρε φίλε και πολλά είναι.. _Οοο, όχι ντέκα, είκοσιπέντε.. _Άμα θέλεις.. _Στάσου ρε μαλάκα, για μισό λεπτό, εσύ θα τα αγοράσεις η εγώ; _Για σένα το κάνω ρε _Εσύ προλίγο έλεγες γύφτο τον Ρούλη που πήγε να κόψει πεντακόσια απο μια αγορά πέντε χιλιάδων, κι εσύ τώρα μου κάνεις παζάρια για δέκα και είκοσι ευρώ; ρε δεν γαμιέσαι, μαλάκα; _Καλά, άμα είσαι κορόιδο πλήρωσέ τα, εμένα στα τέτοια μου. _Θα τα πληρώσω ρε..μου αρέσουν και θα τα πάρω, και κάνε παζάρια για σένα άλλη φορά. Ρε με κάτι γύφτους που κάνω παρέα ρε..




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Tempopora είπε... Best Blogger Tips

Ρε Νίκο, με κυάλια απο πλανόδιο θα σου γυρίσουν τα μάτια και το στομάχι μαζί!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κι όμως καλέ μου φίλε, βγήκαν τέλεια και δεν μετάνιωσα ποτέ που τα αγόρασα τότε.

Ετοιμάζω νέο Blog, σε λίγο διάστημα θα ανακοινώσω το λίνκ του, ελπίζω να σου αρέσει...το περιεχόμενο το γνωρίζεις (εσύ τουλάχιστον) :-)


Tempora είπε... Best Blogger Tips

Αναμένω


Spyros Vlahos είπε... Best Blogger Tips

Κάτι προβλήματα του καλοκαιριού μου απότρεψαν την είσοδό μου σε μπλογκς.
Εδώ, είσαι ακριβής και ανάλαφρος, όπως πάντα.
Πάω παρακάτω.


athinovio είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα

το παζάρι είναι η χαρά ης επικράτηησης, ένας μικρός θρίαμβος του εμπορικού μας δαιμόνιου.

όσο για τους κινέζους, προτιμώ να περιμένω τις εκπτώσεις παρά να αγοράζω κάτι και να μου μένει στα χέρια. τόσο τυχερή δεν έχω σταθεί ποτέ μου!


VaD είπε... Best Blogger Tips

Για παζάρια έλα εδώ που ζω να το απολαυσεις!Μου ζητάν εκατό λιρες για κάτι και στο τέλος το παίρνω με δέκα!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next