11 Αυγούστου 2008



1 Ο έχων δύο χιτώνας..

Είσαι υπέρβαρος, κατά πολύ Γνωμάτευση ήταν αυτή γιατρέ; συγνώμη που ρωτάω.. Ναί Με δουλεύεις ντόκτορ; Όχι, γιατί να σε δουλεύω.. Γιατί αυτό το ήξερα κι εγώ, χωρίς να 'μαι γιατρός Πρέπει να κόψεις το πολύ φαγητό Μα δεν τρώω πολύ γιατρέ Τότε πως έχεις τόσα κιλά; Άμα ήξερα, δεν θα ερχόμουν σε σένα γιατρέ, θα το διόρθωνα μόνος μου Να τρώς χόρτα Και το μοσχάρι του Μήτρου στο χωριό μας χόρτα τρώει μονάχα γιατρέ, αλά τα έφτασε τα διακόσια κιλά.. Δεν εννοώ τόσα χόρτα όσα τρώει ένα μοσχάρι Όσα και να φάω, πάλι κιλά θα βάλω, δεν μπορώ να αδυνατίσω Καπνίζεις; Καπνίζω Κακώς Το ξέρω Να το κόψεις.. Σώπα.. Τι σώπα; Έχω την εντύπωση τώρα που σε βλέπω, πως το εννοείς σοβαρά γιατρέ Όσο αφορά το τσιγάρο, πάντα το εννοώ σοβαρά καλά, αφού το λές, να το κόψω αμέσως, μαχαίρι Καπνίζεις πολλά; Δυό πακέτα.. Πόσα χρόνια; Πάνω απο εικοσιπέντε Και θα το κόψεις μαχαίρι; εσύ; Βεβαίως, αφού το είπες εσύ, πρέπει να γίνει Με δουλεύεις; Εγώ άρχισα; Καλώς, συνέχισε τότε να καπνίζεις και τα λέμε αργότερα Τώρα με μπέρδεψες, να συνεχίσω ή να το κόψω; Άμα μπορείς, φυσικά και να το κόψεις Αμ δε μπορώ.. Τότε τι το συζητάμε; Εσύ το άρχισες, εγώ απάντησα απλά.. Πίνεις; Νερό. Να το κόψω κι αυτό; Όχι, να πίνεις όσο πιο πολύ μπορείς Γιατί; δεν φτάνει που είμαι κατά 75% απο νερό; να το κάνω 100% ; θα χυθώ στο δρόμο Έχεις πλάκα τελικά Πλάκα μπορεί να 'χω, ποιός με καταλαβαίνει είναι το πρόβλημα Γιατί; Γιατί άμα κάνω πλάκα, την παίρνουν σοβαρά και θυμώνουν, άμα μιλάω σοβαρά, γελάνε.. Παντρεμένος; Όχι ακόμη, αλά κατά κεί πάμε αν όλα πάνε καλά Καϋμένε μου Γιατρέ; μήπως δεν είναι υγειηνό; να το κόψω; Ποιό; Το να σκοπεύω να παντρευτώ.. Όχι βρε αδερφέ, μια χαρά είναι, παντρέψου.. Πές μου κάτι γιατρέ.. Τί; Εσύ γιατί δεν αδυνατίζεις; κάπως ψωμωμένο σε κόβω.. Άσε με εμένα Πίνεις; Κανένα τσιπουράκι, κανένα κρασάκι, που και που φυσικά.. Καπνίζεις; Γιατί ρωτάς; Ξέμεινα απο τσιγάρα, έχεις κανένα να μου δώσεις μέχρι να πάω στο περίπτερο να πάρω; Έχω, αμέ Χμ! καπνίζεις, πίνεις, τρώς καλά, αλά εμένα μου τα απαγορεύεις..; Πρέπει να στα απαγορεύω.. Μου θυμίζεις τους παπάδες γιατρέ, "ο έχων δύο χιτώνας.."




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

ερΑσιτεχνης ανθρωπος είπε... Best Blogger Tips

Pan metron ariston!

Kalispera.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next