27 Αυγούστου 2008



3 πόσο ρε;

Μου έλεγε μια μέρα ένας φίλος μου, "Νικόλα, δεν μπορώ να γράψω, δεν έχω έμπνευση.." Καλέ μου φίλε, ούτε εγώ έχω, κι αν προσέξεις θα δείς πως το διάστημα αυτό έχω λιγοστέψει τις αναρτήσεις μου. Ίσως φταίει το καλοκαίρι, που ξέρεις, πάντως δεν αισθάνομαι ντίπ διάθεση για γράψιμο, λές και στέρεψαν οι ιδέες μου. Πάντως, όταν θα μου ξανάρθει η διάθεση και η όρεξη, σίγουρα θα κάτσω να γράψω πάλι, οπότε μην ανησυχείς, δεν είσαι μόνο εσύ, και να σου πω κάτι; προτιμώ να μη γράψω απολύτως τίποτε για κάποιο διάστημα, απο το να γράφω για να γράφω και μόνο, γεμίζοντας σελίδες δίχως νόημα. Άντε να γράψω και ένα ανέκδοτο που μου είπαν χτές, για όσους δεν το ξέρουν. "Πάνω σε ένα δέντρο, είναι ο λαγός και καπνίζει τσιγαριλίκι. Τον βλέπει απο κάτω μια σαύρα, και σκαρφαλώνει κι εκείνη στο δέντρο απο περιέργεια, να δεί τι κάνει ο λαγός. Τον βλέπει και του λέει με παράπονο.. _ρε συ λαγέ; καλό πράμα; _Πρώτο, απο Ζωνιανά _Για μένα ρε δεν έχει τίποτε; _Έλα πάρε, και της δίνει ένα να καπνίσει.. Φτιάχτηκε η σαύρα, γυάλισαν τα μάτια της, και στο τέλος λέει στον λαγό _Πάω στο ποτάμι να πιώ λίγο νερό και ξανάρχομαι _ΟΚ, απαντάει ατάραχος ο μαστουρωμένος λαγός. Την ώρα που πίνει νερό η σαύρα, να 'σου ξεπροβάλει απο το ποτάμι ένας κροκόδειλος, που μόλις είδε τα μάτια της σαύρας να γυαλίζουν παράξενα, αμέσως κατάλαβε τον λόγο.. _Ρε σαύρα; κάτι καλό κάπνισες, για μάς τίποτε; _Αμέ; έχει ο λαγός πάνω σε κείνο το δέντρο Δίχως να χάσει χρόνο ο κροκόδειλος τραβάει κατά κεί, και φτάνοντας απο κάτω φωνάζει.. _Λαγέ!! ήρθα.. Και τότε, κατατρομαγμένος ο λαγός, φωνάζει απο πάνω.. _Όχι ρε πούστη μου!! καλά ρε μαλακω...πόσο νερό ήπιες;"





Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

VaD είπε... Best Blogger Tips

Καλα,μαστούρα ο λαγός,ε;Σίγουρα το πραμα ήταν made in Zoniana!


molemou είπε... Best Blogger Tips

KINEZIKO EINAI RE BAM KAI KATO


Spyros Vlahos είπε... Best Blogger Tips

Είναι το καλοκαίρι. Το χειμώνα, μέσα στη ζέστη και αφάλεια του σπιτιού συγκεντρώνεσαι περισσότερο.
Σωστός.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next