15 Μαΐου 2008



2 Αχ, καλέ, ο Σωτήρης..

_Νίκο; πάμε να δούμε την αδερφή μου; μου λέει η Σόνια ένα βράδυ, χρόνια πρίν.. _Γιατί; προχτές δεν πήγαμε; _Στο τηλέφωνο δεν την άκουσα καθόλου καλά.. _Εμ, με τον λυγιστό που πήγε κι έμπλεξε πώς να 'ναι καλά.. _Μη μιλάς έτσι, δεν είναι τέτοιος _Δεν ξέρω τι είναι, αλά βλέπω πως κουνιέται και πως μιλάει.. _Και; _Και μου 'ρχεται αναγούλα _Κόφτο εντάξει; δεν παύει να είναι γαμπρός μου.. _Τότε πάνε μόνη σου, τι με θές εμένα μαζί σου; να μου κουβαλάς σακούλες καμιά ώρα; _Είπα πάμε! ανένδοτη η κυρία.. Ντρίν το κουδούνι, τσούπ στην πόρτα η Σωτηρ...οοοοοο Σωτήρης.. _Καλέ; πως και μας θυμηθήκατε; καιρό είχαμε να σας δούμε.. _Σόνια; αυτός μας δουλεύει, πάμε να φύγουμε, θα τον δείρω.. _Σκάσε..Σωτήρη; είναι καλά η αδερφή μου; _Μέσα είναι, κλαίει..σαν να είπε μέσα είναι πλένει πιάτα, τελείως αναίσθητο το άτομο.. _Γιατί; _Καθήστε να ακούσετε.. Μόνο εγώ έκατσα φυσικά, η Σόνια έτρεξε "μέσα" αφήνοντάς με, με την σινάμενη.. _Και που λές Νίκο μου.. _Περίμενε Σωτήρη να έρθουν οι αδερφές να βγάλουμε άκρη, εσύ όπως πάντα θα με συγχίσεις _Γιατί καλέ; _Άκου που σου λέω.. Και έρχεται μια σχεδόν έτοιμη να λιποθυμήσει Τασούλα, υποβασταζόμενη απο την αδερφή της, κρατώντας κι ένα μαντήλι τεράστιο σαν τραπεζομάντιλο, φυσώντας τη μύτη της αδιάκοπα.. _Τι έπαθες μαρή; γιατί το όλο σκηνικό; _Ααααα...μπουχουυχουχου... _Α! κατάλαβα.. είναι γραφτό μου να συγχυστώ..λέγε ρε Σωτήρη τι έγινε.. _Και που λέτε.. _Εμείς δεν λέμε ακόμα, εσυ θα μας πείς πρώτος.. _Άσε τις εξυπνάδες και άκου... _Ακούω! _Βάζει το κασετόφωνο η Τασούλα, κάτι βλάχικα τέλος πάντων, και ξεσκονίζει το σπίτι.. _Χάθηκε να βάλει κανέναν Μητροκόπανο; _Μητροπάνο τον λένε και άκου.. _Καλά... _Κάποια στιγμή, απο το διπλανό μπαλκόνι ακούμε φωνές..βγαίνει η Τασούλα και τι να δεί.. _Τί ????? _Τον γείτονα..με το σλιπάκι και να τη βρίζει με ότι δεν άκουσε απο τη μάννα της.. _Σώπαινε ρε..και γιατί; _Γιατί τον ενοχλούσε η μουσική και γιατί δεν χώνευε τα βλάχικα.. _Και ποιός τα χωνεύει δηλαδή...αλά δεν ήταν λόγος αυτός να την σκυλοβρίσει, μπορούσε ευγενικά να τις πεί, κυρία μου χαμηλώστε την μουσική λιγάκι γιατί με ενοχλεί.. _Καλέ ναί, αλά πού αυτός..το τι δεν τις είπε ο άξεστος.. _Τι τις είπε ρε Σωτήρη; _Τι; Ρωτάς τί; _Εμ, τι άλλο να ρωτήσω.. _Σκατοβλάχα, γιδοτύρι, μυτζηθρόγαλο, κλείστο μην έρθω σπίτι σου και σε σκίσω, θα σου σπάσω τη μούρη..και χειρότερα ακόμη.. _Δε μου λές...Σωτήρη; εσύ ήσουν εδώ; _Νίκο; ...μου πέταξε με νόημα η Σόνια για να σκάσω, ξέροντας που το πάω, μα την έγραψα κανονικά.. _Ναί, εδώ ήμουνα.. _Και...τι έκανες εσύ Σωτήρη; _Νίκο; ξαναπετάχτηκε η Σόνια..άρχισα να τα παίρνω και μαζί της. _Σόνια; ανταπέδωσα τον χαιρετισμό.. _Τι Νίκο; _Σκάσε και σταμάτα να επαναλαμβάνεις το όνομά μου, ξέρω πως με λένε.. _Λοιπόν Σωτήρη; τι έκανες; δεν μου είπες... _Α! Τι έκανα; _Ναι, για πές; (ρε; λές να φέρθηκε σαν άντρας με πυγμή; ) _Βγαίνω στο μπαλκόνι που λές.. _Ναι; όλο αγωνία εγώ... _Τον κοιτάζω με ένα βλέμμα..μα ένα βλέμμα... _Και μετά ρε Σωτήρη; (πές το ρε πούστη μου και θα με σκάσεις..) _Του λέω.. _Τι;;;;;;;; _"Δεν πέφτω στο επίπεδό σου αλήτη.." _????????? ..ορίστε; _Ναι! αυτό του είπα και μπήκα μέσα, κλείνοντας την μπαλκονόπορτα.. Έμεινα να κοιτάζω σαν χάχας.. _Καλά ρε Σωτήρη; αυτό του είπες όλο κι όλο; Σιγά ρε Σωτήρη, τον πόνεσες, δεν θα κοιμηθεί 3 εβδομάδες ρε συ, πώς μπόρεσες να του το κάνεις αυτό; τόσο σκληρόκαρδος είσαι; _Τι ήθελες, να ξεφτελιστώ κι εγώ σαν κι αυτόν; _Ε, λίγο; _Α παπαπαπα...τι με πέρασες.. _Έλα ντέ, για μια στιγμή σε πέρασα για άντρα.. _Με προσβάλλεις _Εγώ; μόνος σου προσβάλλεσαι. Σου καταβρίζουν τη γυναίκα και εσύ κάνεις την πάπια; καμιά μέρα ρε θα στην πηδήξουν και θα κοιτάζεις δίχως να κάνεις τίποτε για να μην πέσεις στο επίπεδό τους..το επίπεδο σε μάρανε, μαλάκα! _Με βρίζεις κι εσύ τώρα; μην ξεχνάς πως είσαι στο σπίτι μου, απαιτώ να το σεβαστείς. _Μωρέ, το σπίτι το σέβομαι και δεν το βρίζω, εσένα όχι.. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα στο μπαλκόνι.. _Ώχχχχχ..άκουσα να αναστενάζει η Σόνια.. Βγήκα έξω και άρχισα να φωνάζω στον γείτονα να βγεί..αμ δε! _Γείτονα, ρε γείτονα..τίποτε. Με τόσες φωνές, απορώ πως δεν πετάχτηκε πάνω, καλά ρε, το κασετόφωνο πόσο πιο δυνατά το είχε η άλλη; εδώ βγήκε στα μπαλκόνια κόσμος απο τις απέναντι οικοδομές.. Κάποια στιγμή βγήκε μια μαντάμ.. _Τι θέλετε; _Τον άντρα σου _Γιατί; _Αυτός έβρισε λίγο πρίν την κυρία απο εδώ; _Ναί! _Γι αυτό τον θέλω _Να τον κάνετε τί; _Να τον πηδήξω μαντάμ, έχω μέρες να...ξέρετε, και δεν κρατιέμαι.. _Είστε αλήτης _Το ξέρω και έτσι μου αρέσω..οι κύριοι σαν τον άντρα σου δεν μου αρέσουν όμως, που βρίζουν γυναίκες και μετά στέλνουν τη γυναίκα τους να βγάλει το φίδι απο την τρύπα..πές του να βγεί έξω μην σπάσω την πόρτα σας και μπω άτσαλα..Τώρα! Εν τω μεταξύ έβλεπα την κουρτίνα να κουνιέται, ξέροντας πως ο χέστης είναι αυτός που την κουνάει.. Μην τα πολυλογώ, δεν εμφανίστηκε..η γυναίκα του έφαγε κάμποσες κατσάδες απο γειτόνισσες που είχαν δει όλα τα σκηνικά απο πριν, και έμεινε να προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με καμιά 10ριά απο δαύτες, ενώ εγώ μπήκα φουρτουνιασμένος μέσα στο σπίτι πάλι..και πιάνοντας τον Σωτήρη απο το γιακά, του είπα.. _Άμα δεν μπορείς να προστατέψεις και να υπερασπιστείς μια γυναίκα, δεν παριστάνεις τον άντρα, την κάνεις με ελαφρά παλιομαλάκα.. Η Σόνια έτρεξε να με ακολουθήσει, και μαζί έτρεξε και η Τασούλα.. _Που πας εσύ μαρή; τις λέει η αδερφή της.. _Φεύγω, έρχομαι μαζί σας...δεν θέλω πια να μείνω άλλο εδώ με έναν που πουλάει μονάχα σε μένα αντριλίκια και σε άλλους τρέμει σαν κότα, αφήνοντάς τους να με εξευτελίζουν.. Αφερίμ..να και μια που ξύπνησε ρε!




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

ερΑσιτεχνης ανθρωπος είπε... Best Blogger Tips

einai na min sou tyxei....!

:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

"Είναι κάτι παιδιά
που δε γίνονται άντρες
θα μπορούσαν να είναι παιδιά μας"

Δεν είμαι ρατσιστής, ούτε ομο-φυλικούς φόβους τρέφω. Δεν με ενοχλεί να κάνω παρέα με "διαφορετικούς" ανθρώπους. Απλά, να αποδέχονται την διαφορετικότητά τους δίχως κόμπλεξ αντί να παριστάνουν κάτι που ούτε είναι, ούτε θέλουν κατά βάθος να είναι.
Εμείς τους αποδεχόμαστε τελικά περισσότερο απο όσο οι ίδιοι τον εαυτό τους.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next