28 Φεβρουαρίου 2008



2 Το ότι θα γινόμουν και πρωτοσέλιδο δεν το περίμενα ποτέ μου

Με ειδοποίησε μία καλή φίλη και συνάδελφος Blogger, που υπογράφει σαν "nostos" πως έχω λέει γίνει πρωτοσέλιδο στην Ελευθεροτυπία..Κουφάθηκα! Τρέχω και ανοίγω την εφημερίδα στην διαδικτυακή της έκδοση και έμεινα με το στόμα ανοιχτό, είχε δίκιο.. Το όνομα του δικού μου Blog στην πρώτη (και όχι μόνο) σελίδα..χμ! χμ! Μα να με διαβάζουν οι εφημερίδες στην Ελλάδα; θα μου πείς...την είπες πάλι την κοτσάνα σου Νικόλα..ΟΚ, ΟΚ. Πάντως να ευχαριστήσω τον/την δημοσιογράφο και την εφημερίδα για την τιμή που μου κάνανε, μην είμαι αχάριστος.. Παρακάτω και οι "επίμαχες" φωτογραφίες..




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

Kanenas είπε... Best Blogger Tips

Πω Πω ντροπή, φαντάσου να ήσουν με την Καλομοίρα, κατάπτυστος :0)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

και σε ανώτερα Νίκο


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next